Jeg har indtastet en korrekt email adresse, men I vil ikke sende kortet til den adresse. Hvorfor?

Hvis et ekort ikke kan leveres til en angiven email er det sandsynligvis grundet en af følgende årsager:

1. Modtageren har markeret vores emails som værende uønsket

Vi blokerer en email adresse fra at modtage kort, hvis modtageren tidligere har markeret vores emails som spam eller uønsket. Kontakt modtageren direkte og bed dem skrive til os via kontaktformularen forneden, hvis de ønsker, at vi skal fjerne blokeringen.

Hvis modtageren har en anden email adresse, de ønsker benyttet, kan du også forsøge at sende ekortet til den adresse i stedet. Det er da vigtigt at bede modtageren om ikke at markere vores emails som uønskede fremover, da det vil resultere i, at vi er nødsaget til at blokere modtagerens adresse igen.

Et ekort kan også leveres som sms-besked til enhver smartphone. Hvis du ikke har en gyldig email adresse til modtageren, kan du indsætte din egen email og tilføje modtagerens mobilnummer, så vi sender dit kort som sms. Når kortet er blevet sendt, kan du også dele det med modtageren på enhver social platform, hvor I måske sædvanligvis kommunikerer. I denne artikel kan du læse mere om hvordan du kan sende ekort via Messenger, WhatsApp eller andre sociale platforme.

2. Tidligere sendte emails til modtageren kunne ikke leveres

Hvis det ved tidligere lejligheder ikke har været muligt at levere et kort til den angivne email (det der kaldes “bounced”) vil du se en fejlmeddelelse på skærmen.

Når et ekort eller en email “bouncer” kan det skyldes mange forskellige ting, fx at modtagerens indbakke midlertidigt har været fyldt eller mere permanente fejl, som at adressen ikke længere er i brug. Tjek venligst at der ikke er nogen tastefejl i den indtastede email mailadresse, og at det stadig er modtagerens nuværende email.

Du er velkommen til at skrive til os og lade os vide den mailadresse, som du ønsker at sende dit kort til, og vi kan da undersøge det nærmere for dig.

Har du stadig spørgsmål? Kontakt os