123kort>Hjælpecenter>Jeg har sendt et ekort
Jeg har sendt et ekort
Jeg har ikke modtaget en email bekræftelse, at mit kort er blevet sendt.
Vi sender altid en bekræftelse til din email adresse. Tjek venligst din "Uønsket post" mappe. Det kan være, at vores email er blevet fanget at dit spamfilter. Markér venligst vores emails som "ikke spam", for at informere din mailudbyder, at 123kort er en troværdig afsender.
Det kan også være, at du har oplyst en forkert email adresse, og vores email til dig derfor ikke kunne leveres.
Husk, at du altid kan se listen over alle dine sendte kort og status om de er blevet åbnet, når du logger ind på Min Side og kigger under Sendte kort.
Log ind for at fortsætte
Dine private oplysninger er passwordbeskyttet. Du vil derfor blive bedt om at logge ind med din email adresse og password, når du klikker på links i denne artikel.
Du kan logge ind med samme email adresse, som du bruger til at sende postkort. Hvis du har glemt dit password, vil du få mulighed for at nulstille det på efterfølgende side. Se venligst denne artikel, hvis du oplever problemer med at logge ind.